missie & visie
Samen met ons geweldige team geven we dag in, dag uit het beste van onszelf.
We gaan de uitdaging aan om competitief, relevant en waardevol te blijven want we streven er altijd naar de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Al 28 jaar en nog vele jaren te gaan!
missie
The baby's corner is steeds op zoek naar duurzame collecties die warmte, kwaliteit en persoonlijkheid combineren. Onze missie belooft kwaliteit en zorg en we verlenen dit graag aan alle ouders en grootouders. Onze missie is persoonlijk contact met onze klanten en een aanbod écht op maat van wat de zovele aanstaande mama’s en papa’s nodig hebben. Alles wat we doen is één grote reis naar (toekomstige) ouders en grootouders. We willen de gids zijn voor de belangrijkste reis in hun leven.
visie
The baby's corner staat in het teken van de droomlijstjes. Keuze, keuze & nog eens keuze drijft ons naar een aanbod écht op maat van wat de zovele mama’s, papa’s & grootouders nodig hebben.
Door het samenbrengen van de best beschikbare informatie en van een zo groot mogelijk aantal kwaliteitsproducten en hippe, duurzame merken
uit de leefwereld van mama, baby en kind in een grote inspirerende
belevingswereld, willen we de winkel van de toekomst gestalte geven. Op elk moment in het leven van een kind willen we dé referentie zijn.
Door meer van onszelf te verwachten dan een ander van ons durft te
verwachten, zullen we maximaal resultaat waarborgen. Via het aantrekken
van en samenwerken met mensen die willen presteren en geven, garanderen
we een gezonde groei.
hoe een droom een winkel werd...
‘Ik besloot in 1996 met baby- en kinderartikelen te beginnen en daar een concept omheen te ontwikkelen. Het betekende de start van mijn droom: niet meespelen in een film maar er zelf een maken.' - Sonia Pypaert